target hlavicka

Oops! That didn't work...

štvrtok 6. februára 2014

SLOVENSKY POKEC

slovenský pokec. Konverzácia zo slovenčiny pre cudzincov z anglicky hovoriacich krajín. tel 0949620017 Viac info na stránke www.filip-en.eu

Reagovat na inzerat: SLOVENSKY POKEC
Alebo na: SLOVENSKY POKEC

1 komentár:

  1. haló
    Som Sandrine Monique, ponúkam výpožičnej služby medzi jednotlivcami a môj úverovej kapacity na individuálne ísť až 500.000 €. Vzhľadom k tomu, že veľa podvodov, ktoré existujú dnes v úveru medzi Najmä by som vás informovať, že veľa starostlivosti bola prijatá s cieľom zabezpečiť a garantovať ľuďom, ktorí vytvárajú žiadosti o úver. My úroková sadzba je jedinečná a non-obchodovateľné, stanovená na 2% z celkovej žiadanej hodnoty. Moja ponuka je vážna, môžete realizovať pomocou postupu, ktorý je zákonný postup udelenia úveru medzi zvlášť. Milosť by som byť kontaktovaný vážne ľudí, ktorí sú schopní splácať úvery. Ak máte záujem, kontaktujte ma: sandmari34@outlook.fr alebo navštívte naše webové stránky: http://sandmari36.wixsite.com/smloan-offre-de-pret/copie-de-accueil
    Neváhajte nás kontaktovať, ponúkame vám tie najlepšie úverové riešenie medzi jednotlivcami.

    OdpovedaťOdstrániť