target hlavicka

Oops! That didn't work...

sobota 31. decembra 2016

NOVY 5 MOBIL ZN UMI LONDON

Nový 5 mobil zn. Umi London. Predám nový 5, mobil zn. Umi London v zlatej farbe, kovové telo, odblokovaný na všetky siete vrátane príslušenstva v originálnom balení. Corning Gorilla Glass dotyková obrazovka SHARP 5, rozlíšenie HD 1280x720 px, 16 miliónov farieb, video v HD kvalite, menu: slovenčina + 56 ďalších, OS Android 6.0, 1 GB RAM, 8 GB ROM + slot na 32 GB micro sd kartu. Procesor 4jadrový MTK6580 1.3 GHz, Sony fotoaparát: zadný 8 MPx, predný 2 MP s bleskom, dual sim, Rozmery: 114 x 7

Reagovat na inzerat: NOVY 5 MOBIL ZN UMI LONDON
Alebo na: NOVY 5 MOBIL ZN UMI LONDON

1 komentár:

  1. „Benjamin Briel Lee bol za každých okolností veľmi profesionálny a neustále ma informoval o všetkom, čo sa deje. Keby som mal nejaké otázky, bol vždy pripravený odpovedať. Bol to môj prvý nákup domov, o procese pôžičky som toho veľa nevedel, veľmi ľahko pochopil veci, o ktorých som mal otázky. Veľmi sa mi páčilo pracovať s ním. “
    Je to úverový referent pracujúci so skupinou investorov, ktorí sú ochotní financovať akýkoľvek projekt alebo vám požičiavajú akúkoľvek sumu s veľmi nízkym úrokom. Kontakt Benjamin Briel Lee E-Mail: Lfdsloans@outlook.com Whats-App Number: + 1-989 -394 - 3740.

    OdpovedaťOdstrániť